PŘIHLÁŠENÍ

Zapomenuté heslo? Registrace nového účtu

Vrácení a výměna zboží

Úvodní stránka Vrácení a výměna zboží
Doprava po ČR zdarma při nákupu nad 3 500 Kč!

Jak vrátit nebo vyměnit zboží?

Vrácení či výměnu zboží můžete provést do 14dní od chvíle vyzvednutí objednávky.

 

1.  Vyplňte tento formulář pro vrácení, který jste obdrželi společně s objednávkou.

2. Připravte zásilku - zboží pečlivě zabalte. Můžete využít obal, ve kterém zboží přišlo.(Nepolepujte ani nepopisujte krabici!) 

3. Boty pošlete libovolným způsobem na adresu:

KeMax s.r.o.
Antonína Sovy 2344 
470 01 Česká Lípa
 Email: info@kemax.cz, Tel.: 775 089 504
 

        

Obuv nám můžete zaslat na výdejní místo Balíkovny a GLS

  • využijte levnější doručení na výdejní místo:
  • Vyplňte potřebné údaje, zaplaťte online a odneste na jakékoliv výdejní/podací místo Vámi vybraného dopravce.
  • Balíčky nezasílejte na dobírku.

            BALÍKOVNA ROCK SPRING Česká Lípa  (Návod k vyplnění ZDEvideonávod

            GLS Rockspring

            

UPOZORNĚNÍ: V případě, že zásilku pošlete jinam, než na naší adresu (Antonína Sovy 2344, Česká Lípa) nebo výdejní místo ROCKSPRING Česká Lípa, nebude Vaše zásilka vyzvednuta a vrátí se Vám zpět. 

  • Nezasílejte balíčky na dobírku.
  • Zpětné štítky negenerujeme.
  • Poštovné proplácíme v případě uznané reklamace obuvi.

 

 

REKLAMACE

Pokud chcete reklamovat obuv, prosím, postupujte podle následujících kroků:

  1. Zhodnoťte oprávněnost reklamace – Zjistěte, zda je reklamace oprávněná. Neopodstatněné reklamace často zahrnují:
    • Nevhodné užívání (např. vycházková obuv na sport, jízda na koloběžce).
    • Vady způsobené mechanickým opotřebením (odřené špičky, roztržení při nevhodném nasazování, sešlapaná (nevhodnou chůzí ošoupaná) podrážka).
    • Vady, které nebyly nahlášeny okamžitě (pokud jste obuv používali i po objevení závady).
    • Nevhodně zvolenou velikost nebo typ obuvi (boty tlačí nebo se zouvají).
    • Vady způsobené nedostatečnou údržbou a péčí (skladování ve vlhku, absence pravidelné impregnace a krémování, praní, nevhodné čištění, sušení na topení, v sušičce nebo fénem).
  2. Dokumentace vady – Vyfoťte vadu a s číslem objednávky nám fotografie zašlete na email info@kemax.cz a my Vám pošleme informace s dalším postupem

Pokud bude reklamace uznaná:

  • Oprava: Pokud je vada opravitelná, zajistíme profesionální opravu.
  • Výměna: Pokud obuv opravit nelze, vyměníme ji za nový pár.
  • Vrácení peněz: Pokud již boty nemáme nebo reklamaci nevyřídíme do 30 dní, vrátíme vám peníze.

V případě vyřízení reklamace formou výměny nebo opravy zboží neběží nová lhůta. Záruční doba se však v takovém případě prodlužuje o dobu, po kterou jste nemohli zboží užívat z důvodů na straně prodávajícího (tj. o dobu opravy a vyřízení reklamace).

 

Není možné reklamovat: 

Životnost obuvi je dána způsobem a intenzitou používání. Při nesprávném či intenzivním používání dojde k opotřebení mnohem dříve než za 24 měsíců, aniž tím vzniká právo z vadného plnění. Záruční dobu obuvi nelze zaměňovat s životností obuvi. Vzhledem k rozdílné intenzitě používání obuvi u jednotlivých spotřebitelů může být životnost obuvi vyčerpána ještě před uplynutím záruční doby. Obuv je nutno často střídat, zejména v nepříznivém počasí.

  • Běžné opotřebení
  • Mechanické poškození
  • Nevyhovující velikost nebo komfort
  • Vady způsobené nesprávnou údržbou

Doporučujeme pečlivě vybírat obuv a dodržovat pravidla používání a údržby, abyste zajistili její dlouhou životnost. Pokud máte další dotazy, neváhejte nás kontaktovat na info@kemax.cz.

 

Reklamační list ke stažení ZDE

REKLAMAČNÍ ŘÁD