Jak vrátit nebo vyměnit zboží?
Vrácení či výměnu zboží můžete provést do 14dní od chvíle vyzvednutí objednávky.
1. Vyplňte formulář pro vrácení, který jste obdrželi společně s objednávkou.
2. Připravte zásilku - zboží pečlivě zabalte. (Nepolepujte ani nepopisujte originální obal zboží!)
3. Boty pošlete libovolným způsobem na adresu:
KeMax s.r.o. Antonína Sovy 2344 470 01 Česká Lípa Email: info@kemax.cz, Tel.: 775 089 504Jsme výdejním místem Balíkovny a GLS
- využijte levnější doručení na výdejní místo:
- Vyplňte potřebné údaje, zaplaťte online a odneste na jakékoliv výdejní/podací místo Vámi vybraného dopravce.
- Balíčky nezasílejte na dobírku.
Obuv odešlete přes stránky balikovna.cz zde: BALÍKOVNA - způsob doručení do Balíkovny "ROCK SPRING" (Návod k vyplnění ZDE)
Nebo přes stránky gls.cz zde: GLS - výdejní místo vyberte "Rockspring"
UPOZORNĚNÍ: V případě, že zásilku pošlete jinam, než na naší adresu (Antonína Sovy 2344, Česká Lípa) nebo výdejní místo ROCKSPRING Česká Lípa, nebude Vaše zásilka vyzvednuta a vrátí se Vám zpět.
- Nezasílejte balíčky na dobírku.
- Zpětné štítky negenerujeme.
- Poštovné proplácíme v případě uznané reklamace obuvi.
REKLAMACE
V případě, že chcete reklamovat obuv, vyplňte kontaktní formulář níže nebo napiště email na info@kemax.cz a my Vám pošleme informace s postupem.
Reklamační list ke stažení ZDE